ingatlah tanggungjawab kita ...

Follow me ... stay updated.

Monday, February 23, 2009

kak dayang

erm .. sejak aku tensen ni aku malas betui la nk ckp pepe ngan mr. Leha. aku diam jer, dia tanya pepe pun aku diam jer malas nk ckp, kang gaduh. penyudahnyer masa siang dia tido aku ge la menyebok kn diri kat bilik sebelah aku tu, bilik k.dayang.. duk la koh keh sok sek mcm2 ge la. sembg tu nitu ..

oww .. luper, akak tu penyanyi kat kelab dangdut kat bwh umah, so kija belah malam jer. yer janda, x der anak. anak yatim piatu lak tu, cian dia.. aku pun kengkadang sorg ader gk la teman nk nyembang..hehe

aku pelik a org tua tu kn kalau aku ader dlm ngok katun ker men game ker mana reti nk bangun awai, aku baru jer 5 minit kat bilik k.dayang tu yer dah siap cawik mana aku. ish2 .. aku ni plak leh siap ge nyorok balik pintu bilik k.dyang. udah k.dyang gelak kn aku sbb main sesorok. "penat laki ko cawik tu adikk .. akak ngok dia masuk kuo ge sana sini ..." aku leh heheehehehe kn jer la ahaks ...

bila itu org tua dah ge kija, dia ge ki 8, aku ngan k.dayang ni nk ge mkn kat bawah malas, penyudah ader roti ader telur, wat sanwich jer. hahahaha akak bilik ujung tu ngok kami siap tanya aper la dua beradik ni buat.. kami sengeh jer, akak tu pun sorg2 gak laki dia kija. hahahaha suma duk sengsorg .. nasib badan ... www.tips-fb.com

1 comment:

acik_cute said...

tak lama adik lak duk sensorang

Related Posts with Thumbnails