ingatlah tanggungjawab kita ...

Follow me ... stay updated.

Thursday, February 12, 2009

hari masih gelap



dalam keheningan subuh...kelihatan seseoang berjalan dengan laju membelah kegelapan. persekitaran masih sunyi .. bunyi ngauman kereta pun masih jarang2 kedengaran ..... yang ada hanyalah seoang dua kanak2 yang berjalan menuju ke sekolah kerana masa masih awal lagi.



sesekali seseoang itu menoleh ke kiri, menoleh ke kanan ... dan kebelakang untuk melihat siapa lagi yang ada selain dirinya. sesekali langkah dicepatkan .. sesekali terasa amat perlahan. handphone sentiasa di genggaman. mungkin menantikan panggilan yang tak kunjung tiba. perjalanan masih jauh ..



masih banyak yang perlu ditempuhi sebelum sampai ke destinasi tujuan. namun kadang kala tertanya2 adakah sampai ia ke destinasinya atau separuh jalan sahaja kerana kecundang dengan rintangan yang ada.


namun .. siapa kah dia?






haku la! akakakakakaaakakak ....


pepagi buta lepas subuh sebelum kui 7 haku dah kuo umah pi tunggu beh. penat korang tau tak?


beh tu dah ler kejap cepat kejap lambat. kang aku pi cepat beh tu lambat kang aku pi lambat bas tu cepat.. udah kene tingge beh ..


mang ler dulu pun haku pi kijer nek beh, tapi dua tiga mulan lepas haku tOmpang kawan.. cepat ler sikit sampe nyer tapi aku nekad mulan ni x mo dah numpang dema. bio la aku ni nek beh lagi aman jiwa rage.. ye ler dulu masa memula numpang mcm ok jer, dah lelama org pun dah musan gamaknyer... cakap pun sepatah-sepatah.


biola aku nek beh lagi bagus, mungkin hubungan aku ngan kengkawan tu akan ok balik. penat sikit x per ler dari ilang kawan, tak gitu kome?


tu ler kalo der kete sendirik senang ler sikit kot... kot ler aku mana tau sbb aku x der kete. hajat ati nak der kete tapi tunggu aku jampi puh sana puh sini orang kaya memana suh belikan tuk aku.


tapi ader ker oang nak aku?


akakaka ....





www.tips-fb.com

3 comments:

acik_cute said...

saspen ja mula2 tu.hehehe..uih..mana bleh nak dah.akak dah kena rantai lor.muahahaha

pussy-meOw said...

aler nak tuk wat beli car jer .. lalalalalala abg ipo pun leh nek kan .. ahaks

zai said...

beli car pon nk pkai wet byk
nk isi minyak..bl dia wosak n roadtax insurance lg...adesss

Related Posts with Thumbnails