ingatlah tanggungjawab kita ...

Follow me ... stay updated.

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Friday, February 13, 2009

pic dgan artis

arini jumaat, adik aku sorg tu rehat pai dari 12.30-3.00. adess mati kutu aku x der orang nak sakat. adik kat johor tu pun x reti2 nk on ym dia. penyudah aku belek la gambo2 lama ..erkk .. dak ler lama ngat. hehe...terjumpa la pic aku ngan seseoarang nie,





leh kira artis la gak kan ... kan...KANNNNN!! bab mukan senang nak amik pic ngan dia nie .. jenuh nak kejar kalau jumper Woooo ...
ekekekekee ... adess adik aku sorg tu sure gOlak guling2 kat ym kutuk aku kang ... ahaks ..
www.tips-fb.com

3 comments:

azita said...

muhahahaha..artis apa tu akak.a&w ka

tuchin said...

hahaah artis A&W .. pandai adik akak. ahaks

azita said...

pandai la adik sapa kan2.lalalala

Related Posts with Thumbnails